SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

17 Temmuz 2009 Cuma

KALBİMİN SANA İHTİYACI VAR...

KALBİMİN SANA İHTİYACI VAR SEVDİĞİM...
Bunca yorgunluğun üstüne biraz durup düşünmek istiyor kalbim.Bir omuza yaslayıp başımı,azıcık soluklanmak,hatta bir ömür boyunca güçlü görünmek adına tuttuğum gözyaşlarımı kollarında serbest bırakmak.
İstediklerim aslında o kadar basitki,belki de bana öyle geliyor.Yaşadığım sıkıntıları üstüne atmak değil derdim.Tam da tersi,bütün hepsini unutmak için sana koşmak istiyorum.Yangın yerine dönen şu kalbimi,aşkınla söndürmem gerek.
Hayatımı şöyle bir gözden geçiriyorum,ne kadar çok ertelediğim umut var.Seni ertelenmişler listesine koymak istemiyorum.Ne varsa yaşanılacak,tadını çıkarsak!Bir filmi izleyip gülsek
,patlamış mısır kokusu eşliğinde.Bu dünyanın bütün gürültüsünden uzaklaşsak olmazmı?
Bazen aklının içine girip ne düşündüğünü bilmek istiyorum.Ve beynındeki her şeyı unutturararak yeniden başlatmak istiyorum.
Aklım bu şekilde kalmışken gündelik hayata da ayak uydurmak çok zor aslında.Dostların kahve sohbetleri,bir film karesi,el ele yürüyen bir çift,gördüğüm her ne varsa kaçışlarıma daha çok itiyor beni...
SEVDİĞİM,serin bir yaz gecesinin ortasında gelsen,hiç haberim olmadan,ansızın çalsan kapıyı,karşımda seni görünce gözlerim ışıldasa,sessiz bir çığlık atsam içimden,dakikalar boyunca sarılıp kalsak....
Balkonda bir güzel masa kursam,yanına da küçük bir duble koysam hasrete yakışır diye;
Sonra uzun uzun konuşsan dalsam gözlerine...
SEN ARTIK GELSEN SEVGİLİ ÇÜNKİ,KALBİMİN SANA İHTİYACI VAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?