SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

31 Temmuz 2009 Cuma

SESSİZ HAYKIRIŞ


01 Ağustos saat 02,02


Merhaba,uyumak için niyetlendim ama uyku tutmadı bi türlü.Ve kalktım geçtim pc'nin başına...

İnsan oğlu bazen olumlu bazen olumsuz bakabiliyor hayata.Peki ben nasıl bakıyorum?İnanın ki şuan muallaktayım.Şuan belki olduğunuz yerden bu satırları okurken yazmış diyosunuz ama inanınki yazmaktan öte konuşuyorum.Şimdi yanımda konuşabileceğim içimdekileri anlatabileceğim biri olsun isterdim.

Konuşmak!konuşmuş olmak içinmi,yoksa içimdekileri anlatabilmek içinmi?inanınki içimdekileri anlatmak artık çok zor....Çünki;herkez kendi dünyası ve kendi dertleriyle okadar yoğunki,kimse kimsenin yükünü kaldırmak istemiyor.

Peki ya iyi niyet?Kalbimizin içinde taşıdığımız o saf güzel duygular?Sırf istismar değilmi?

Şuan sadece düşünüyorum cevabını bildiğim sorular soruyorum kendime...


İyilik,günah,dedikodu,art niyet,sevgi,mutluluk,can,hayat...


Çok açık ve net hepsine cevabım var...

Biliyorum ki ;


İYİLİK-----Her zaman şart!karşılığı ne olursa olsun.


DEDİKODU------Muhakkak yaptığımız birşey!iyi yada kötü.


ART NİYET------İşte bu bana çok dokunan.içimi yakan,nedendir bilemediğim.


SEVGİ-----Hepimizde ufak tefek şeylere bile var.


MUTLULUK------Tarifi çokkkk şey! Kişiye ve sebebine göre değişken.


HAYAT------Bu saydıklarımızın hepsi....Biliyoruz ki dahasıda var.


CAN------Yüce mevla'nın bize verdiği emanet.

1 yorum:

  1. Samimi bir iç döküş olmuş canm,Allah iyilikten ayırmasın bizleri...

    YanıtlaSil

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?