SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

19 Ağustos 2009 Çarşamba

UMUDUNUZ VARMI?

UMUDUNUZ VARMI?

Bu telaşlı yaşamın içinde nerden nereye gidiyoruz?
Nereye yetişmeye çalışıyoruz?
Hiç düşündünüzmü melekler?
Her şey aslında bizim o anki bakış açımıza,o anki düşüncemize bağlı.
Güzel gözlerle bakıp kalpten sevgiyle bakabiliyorsak ona göre oluyor herşey...
Adamışız kendimizi çevreye,
Çoçukların kahvaltısı,çamaşırı,ütüsü,arkadaşım,annem,babam,kocam derken
Koskoca gün geçmiş aynaya bile şöyle göz ucundan bakmışız.

Umudunuz varmı?dedim çünki;

Çoğu zaman tükendik zannediyoruz.
Bitti!buraya kadar!dediğimiz çok şey ve günler oluyor.
Bir kalemde silebiliyoruz bazı şeyleri...

Oysa gelen yeni gün ve gece yanlızlığımızla başbaşa kalınca çok şey geride kalıyor.

Ben öyle yaptım.

Umudum yok dedim.Sildim attım yüreğimden,
İçim ezik.
Üzgünüm hatta.
Bakalım yarın ne getirecek bana...
İnanın;
HİÇ UMUDUM YOK!!!

SEVGİLERİMLE...

7 yorum:

  1. umut,tanrının en çaresiz,kimsesiz,beş parasız kuluna bile sonsuz sınırda bahşettiği erdemdir..en umutsuz anımızda bile sığındığımız umutsuzluğumuz var.bazan umutsuzluğumuza sarılmak da bizi rahatlatır.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Harika bir şiir!
    Umutsuz kalmamamız dileklerimle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu yaptığınız mutlu meleklere göre bir şey değil :( Umut hep vardır ve hep olmalı ...Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  4. Gün batar usul usul...Kararir Gece... Yeniden doğar hersey....
    " Her sey bitti" dedigin bir anda Mübarek Ramazan ayının
    gönlünde huzur kokulu bir gül kök salmasina vesile olmasi temennilerimle....

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler.Güzel temennilerin için.Hayırlı ramazanlar.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  6. UMUT...Tabiki hep var.Ama bazı şeylere karşı var.Tabiki sonsuz değil.Ama tükendiğimiz anlarda oluyor arkadaşım.
    İnsanız nihayetinde..

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldiniz.Renk kattınız.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?