SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

16 Eylül 2009 Çarşamba

BADEMLER....(AH!bu bademler)

Merhabalar.Yine yeniden hayat....

Ah!bu annelik çok zormuş melekler.İnsan yaşadıkça neler neler oluyor.

Zor ve kolay_Acı ve tatlı bir çok şey...

Bir kaç gündür hayatım'ın en zor günlerini yaşıyorum.Sevgili canım kızım ŞEHVAL'im bademcik ameliyatı oldu.Çok zor anlar yaşadık.Belkide bu satırları okurken diyosunuzki hayatta ne zor hastalıklar var tedavisi bile olmayan...

Biliyorum.Allah tedavisi olmayan dert vermesin.Ama ateş düştüğü yeri yakıyor.

O kadar ürkekler,o kadar çaresizlerki;onlar için iyi yada kötü kararı biz veriyoruz.Şuan uyuyor.Mışıl mışıl.Arada iç geçiriyor.Değişik sesler çıkarıyor.Yaşadığı acı dolu saatler umarım iz bırakmaz...

Yanlız tek sinirlendiğim,şuan inanmazsınız içimden neler söylüyorum.Bazı insanların gattarlıkları...

Tabiki yanan,acıyan can onların değil...

Hastaneye girerken Hoşgeldiniz!!!Aman efendim,sepet efendim...

Çıkarken tık yok.Ve bunun gibi neler neler.

İnsan küçücük meleklere baktıkça içi titriyor.Bilmiyorum belkide ben çok ince düşünüyorum bu konuda.Ama o benim evladım.Canımdan ciğerimden.İçimden...

Can...Ötesi berisi yok CAN...

Benim baktığım gözle baksınlar istiyorum belkide...Melekler ağlamasın.Canları yanmasın.Allah onları sevdiklerinden ayırmasın.İncinmesinler.Kıyamamki.

İnsan elleriyle veriyo hemşirelere ANNEEEEEEEEEE

diye ağlarken insan bitiyo...Tamam sağlığı için ama yinede çok zor.

İnşallah iyi sonuç olacak.Soğuk kış günlerinde canını yakan iğneler..Ateşli nöbetler olmayacak...

İnşallah....

Allahım herkesin evladını korusun.Meleklerimiz hep mutlu,sağlıklı,huzurlu olsun...



SEVGİLERİMLE....

5 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun..
    En kısa sürede sağlığına kavuşması dileğiyle.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok büyük geçmiş olsun ...dediğin gibi Allah hiç kimseye çaresiz dert vermesin...acil şifalar...

    YanıtlaSil
  3. canım geçmiş olsun.Çabucak iyileşin Doğa Şehval'i bekliyor tezgah için, birsürü bişeyler hazırlamış ama Şehval de hazırlasın diyor...,
    bunları Şehval e ilet morali düzelsin..sizi öpüyoruz..selamlar,sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun arkadaşım biliyosun aynı duyguları bende yaşadım ama artık geçti inşallah en güzel günler sağlıklı günler bundan sonra onların olur seni ve şehvali öpüyorum.çok geçmiş olsun sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun ah o gaddarlar

    bende çok üzülüyorum içim gidiyor heleki o masum hiç bir şeyden haberi olmayan çocuklar seni çok iyi nlıyorum canım benim kızımda 1yaşındayken ameliyat oldu bademcik yanında girp gibi kalır ama sonuçta hastalık ne olursa olsun onlar ağladımı bizim ciğerimiz yanıyor
    ilk bir kaçgün zor geçer ama çabuk toparlarinş
    en kısa zamanda iyileşmesi dileğiyle
    ve biz anneleri hiç anlamayanlara çocuk dilinden anlamayanlarıda ALLAH ıslah eylesin diyebiliyorum ancak

    YanıtlaSil

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?