SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

25 Eylül 2009 Cuma

SEVGİLİ ESMER TENLİM İÇİN


Bugün birşeyi daha farkettim sevgili melekler....
İnsan hayatın da belliki bir çok şeyin'in önemi var.Ama en başta en çok sevdiklerimiz yani ailemiz geliyor.Allah acılarını yaşatmasın inşallah.



Tam 12 sene önce sevgili * esmer tenlim * yani babacım motor kazası geçirmişti.Çok zor günler geçirdik tabiki.İşte o günlerde bu şiiri okumuştum.





Ve esmer tenlim bugun cüzdanından küçük bir kağıt parçası uzattı bana...
Benim ona seneler öncesi yazıp verdiğim bir nottu bu...




Baba!
Her yılbaşında,
Sana söyleyecek
Bir tek sözüm var:
*Seni ne kadar çok seversem
o kadar çok olsun ömründen geçen yıllar*

Baba!
Babam!anam!ağabeyim!kardeşim!arkadaşım!
Ne zülüm,ne korku,ne ölüm
Başımı eğmez!

Yanlız senin elini öpmek için

Eğilir başım.



1/1/1932 Nazım Hikmet Ran



Canım babam;kaç senedir resmimin üstünde saklamış ona yazıp verdiğim küçücük kağıt parçasını....



CANIM BABAM!SENİ ÇOKKKK SEVİYORUM.

SEVGİLERİMLE...






























4 yorum:

  1. Babamı özledim bian için..Bende cok seviyorum canım babam o benim kanım parcam nefesim...

    YanıtlaSil
  2. SEVGİLERİMLE yok canım dur bakalım halim oldukça yapıyorum temaları bu ara yoğunum biraz asıl blogumda yazdım zaten misafir falan da var ama aldım seni de listeye

    YanıtlaSil
  3. Allah (c.c) uzun ömürler nasip etsin canım tüm sevdiklerimize,babanın hala o notu saklamış olması ne güzel, takipteyim melekcim :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel :) İyi ki varlar..Ben de çok özledim babacığımı :( Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?