SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

19 Ekim 2009 Pazartesi

BEN DEĞİLDİM

Bir akşam üstü pencerenden bakıyordun,
Ağır ağır,yollara inen karanlığa.
Bana benzeyen biri geçti evinin önünden.
Kalbin başladı hızlı hızlı çarpaya...
O geçen ben değildim.
Bir gece yatağında uyuyordun...
Uyanıverdin birden,sessiz dünyaya.
Bir rüyanın parçasıydı gözlerini açan,
Ve karanlıklar içindeydi odan...
Seni gören ben değildim.
Ben çok uzaktaydım o zaman,
Gözlerin kavuştu ağlamaya,sebebsiz ağlamaya...
Artık beni düşünmeye başladığından
Bıraktın kendini aşk içinde yaşamaya...
Bunu bilen ben değildim.
Bir kitap okuyordun dalgın...
İçinde insanlar seviyor,ya da ölürüyorlardı.
Genç bir adamı öldürdüler romanda,
Korktun,bütün yininle ağlamaya başladın...
O ölen ben değildim....
*ÖZDEMİR ASAF*
Melekler,geceleri içinizde bir sıkıntı,belki geçen yıllara uzanan bir özlem,yitirilmişlikler,
yarım kalmışlıklar,ve derin bir hasret varsa Radyo d'de saat 23,00-01,00 arasa GECENİN MELON ŞAPKASI'nı dinlemenizi tavsiye ediyorum. Hafta'nın 5 günü yayında.Cuma ve Cumartesi günleri yayın yapmıyor.Paylaşmak istedim.
Hayata dair her şey var.

SEVGİLERİMLE....

3 yorum:

  1. çocukluğumun sesi diyebilirim melon için...bu kadar mı güzel yorumlanır bir şiir ve bu kadar mı ruh katılır..artık eskisi gibi dinlayamiyorum ama kesinlikle harika bir yorumcu..

    YanıtlaSil
  2. ayy öğrenciyken ne kadar dinlerdim...Şimdi Rüya radyosu dinliyorum geceleri:)))

    YanıtlaSil
  3. harika dizeler. teşekkürler canım tekrar okumak güzeldi benim için

    YanıtlaSil

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?