SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

6 Ocak 2010 Çarşamba

MİNİK BERRA 'NIN HEDİYELERİ...


Merhabalar...Arkadaşlar...Sevgili Ayşe Meleğimin eltisi'nin minik meleği Berra'nın hediyeleri bu şirin şeyler...Ev işleri,Şehval'nin derleri,kurs,derken geceleri örebildim ancak,Berra 1.ci ayını doldurdu ama benim hediyeler yeni bitebildi.Umarım beğenir Berra melek...sıcacık,sağlıklı günlerde giyinir...



Düğmeler henüz dikilmedi...:))







4 yorum:

  1. Merhabalar arkadasim, Öncelikle ellerine saglik... Yelekler harika olmus, ben de bos vakitlerimde bebek esyalari örüyorum... Acil durumlarda cok ise yariyor... Güller konusuna gelince... Yazdigim ölcülerde plastik cikolata hazirlandiginda muhallebi gibi neredeyse akici oluyor, en 4-5 saat oda isisinda, serincene bir yerde (belki de bir gece) bekletirsen katilasiyor, sonra calisacagim kadarini eline alip tekrar yoguruyorsun... Ben aksam beyaz cikolata ile glikozu karistirdim(ölcüler farkli)... Anca bu sabah calisilacak gibi olmustu,,,, Bakalim eger basarili olursam yayinlayacagim... Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. çok güzellermiş canım.

    YanıtlaSil
  3. Canım harika olmuş hepside emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık çok şeker olmuş bebiş yelekleri ve hırkası çok beğendim .
    sevgilerimi bırakıyorum

    YanıtlaSil

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?