SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

10 Mayıs 2009 Pazar

BİR YILDIZ




Bir yıldızdık gökyüzünde


Parlamaya çalışan Kenan Evren çocuklarıydık.


Kardeşlerim kadar sevdim seni.


Barış kadar Fırat kadar sevdim


Terk edildik evrenin her Galaksisinde.


Parlamaya çalışan birer yıldızdık


Kardeşlerim ve ben dağıldık evrenin kimsesizliğinde


Biliyordum yine de biliyordum


Kimse gelmeyecekti


Kimse olmayacaktı


Uzay boşluğuydu gözlerimde.


Fırat suyu kan akar


Terk eden babam kadar


Fırat suyu kan akar


Yüreğimde sevda gibi aşk gibi


Bir sızı akar


Şimdi sevdikçe


Evrenin sonsuzluğu dağılır gözlerime.


Evrenin sonsuzluğu gözlerinde.


Sevdikçe bir yıldızım gökyüzünde.


Kimse tanımayacak


Kimse bilmeyecek


Ve bu şiirde de


Yine başkalaerının sanılacak


Kimse bilmeyecek...


SENİ...


BENİ...


Kimse bilmeyecek.




***MURATHAN MUNGAN***


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?