SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

21 Mayıs 2009 Perşembe

SENİN TAHTA PERDENE KOYDUĞUM ÇİVİ İÇİN ;
BENİ AFFET (eğer varsa)
Kötü karakterli bir genç varmış.Bir gün babası ona çivilerle dolu bir torba vermiş.
*Arkadaşların ile tartışıp kavga ettiğin zaman her seferde bu tahta perdeye bir çivi çak*demiş.Genç,birinci günde tahta perdeye 37 çivi çakmış. Sonraki haftalar da kendi kendine
kontrol etmeye çalışmış ve geçen her günde daha az çivi çakmış.
Nihayet bir gün gelmişki hiç çivi çakmamış.Babasına gidip söylemiş.
Babası onu yeniden tahta perdenin önüne götürmüş,ve gence,
*Bugünden başlayarak tartışmayıp kavga etmediğin her gün için tahta perdeden 1 çivi çıkart*
demiş.Günler geçmiş.Bir gün gelmiş ki her çivi çıkarılmış.Babası ona;
*Afferin iyi davrandın ama bu tahta perdeye dikkatli bak.Artık çok delik var,geçmişteki gibi güzel olmayacak artık*demiş.
Arkadaşlarla tartışılıp kavga edildiği zaman kötü kelimeler söylenir.Her kötü kelime bir yara(delik)bırakır.Arkadaşına bin defa kendisini affettiğini söyleyebilirsin ama bu delik aynen kalacak,kapanmayacak.Bir arkadaş ender bir mücevher gibidir.Seni güldürür, yüreklendirir.
Sen ihtiyaç duyduğunda yardımcı olur.Seni dinler,sana yüreğini açar,demiş.
NOT:Alıntıdır.Bana mail olarak geldi.Çok hoşuma gitti paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?