SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

20 Mayıs 2009 Çarşamba

KAYISI KURABİYELERİ




KAYISI KURABİYELERİ

Malzemeler:

1.1 yumurta

2.1 su bardağı pudra şekeri

3.1 paket margarin(oda sıcaklığında yumuşamış)

4.1 paket vanilya

5.1 paket kabartma tozu

6.Alabildiği un 3,5-4 su bardağı kadar

sert bir hamur olmamalı


Süslemesi için:Kırmızı gıda boyası

1 su bardağı su

1 kase toz şeker

Kesilmiş yapraklar (ben asma yaprağı kullandım)

Marmelat(ben kayısı kullandım)


Yapılışı:Bütün malzemeyi geniş bir kabta yumuşak bir kıvamda yoğuruyoruz.

Yoğurduğumuz hamurdan fındıktan biraz daha büyük parçalar alıp yuvarlıyoruz.

Elimizle yassıltıp tepsimize yerleştirip beyaz kalacak şekilde pişiriyoruz.

Kurabiyelerimizin üstüne soğuduktan sonra marmelatı sürüyoruz,ve kestiğimiz

yaprak parçasını kenarı gözükecek bir şekilde marmelatlı kısma yapıştırıyoruz.

Diğer bir kurabiyeyi üstüne kapatıyoruz.Su ile erittiğimiz gıda boyasının içine yarısına kadar

kurabiyemizi batırıp çıkarıyoruz.Sonra da toz şekere buluyoruz.


AFİYET OLSUN

1 yorum:

  1. ellerine sağlık arkadaşım çok güzel görünüyorlar.yemeye geliyorum kahveleri hazırla...

    YanıtlaSil

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?