SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

27 Ağustos 2009 Perşembe

MELEK AYŞEM MUTLULUKLAR


Uzun bir ziyaret döneminden sonra,tatlı bir heyacanla benim canım melek AYŞEM bugün söz yüzüğünü parmağına taktı..
Canım benim...Çok heyecanlandı,eli ayağına dolaştı,kahveleri döktü(ama kimse görmedi)
çok mutluydu bu gece...
MELEĞİM her daim mutlu, huzurlu,aşk ve sevgi dolu bir evlilik yaşarsın mutlu ve senin melek yüzün gibi güzel bir yuvan olur inşallah...
SENİ ÇOK SEVİYORUM MELEK AYŞEM....
Bunu unutma olurmu....
Bu şarkı benden sana hediye olsun...
SEVGİLERİMLE

9 yorum:

  1. ALLAH tamamına erdirsin huzurlu mutlu sağlıklı yıllar dilerim kızınıza

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun
    Allah tamamına erdirsin selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim AYLİZ MELEK...
    Ama benim kızım değil amca kızımız ama çok yakınız.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  4. HOŞGELDİNİZ SUYA ATILAN NAKIŞLAR....
    Çok teşekkürler.Renk kattınız.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun. Mutluluklar daim olsun.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler TAZE NANE melek...

    Hepimize mutluluklar versin yüce rabbim.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  7. Ayşecim görüşemiyoruz uzun zamandır ama duyunca çok sevindim bir ömür boyu mutluluklar diliyorum. en güzel günler seninle olsun canım KOCAMAN ÖPÜYORUM SENİ....

    YanıtlaSil
  8. selam hayırlı olsun bir söz cukulatasından bende isterim bende isteri.hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  9. Tamam mügecim hazırladım çikolatanı yanında da bol köpüklü kahve var buyrun.

    sevgilerimle....

    YanıtlaSil

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?