SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

27 Ocak 2010 Çarşamba

GÜL KEK *2*

Çok yakın bir arkadaşıma gittim bugün.Giderken de bu gül keki yapıp götürdüm.Tadına bakanlardan tam not aldı...Keyifle,gülüp eylenerek bir kaç saat geçirdik.Ama ben biraz efkarlıyım bu aralar...!neyse malzemelere geçeyim...



***4 yumurta,1su barğ.tozşeker,1su bardğ sıvıyağ,1su barğ.ılık süt,2,5su bardğ.un,1paket k.tozu,1paket vanilya.

***Sos için***Yarım paket çikolata,1yemek kaşığı p.şekeri,kıvamı sıvılaştırmak için çok az süt.

Kek hamurumuzu hazırlayıp 180 derecede önceden biraz ısıttığımız fırınımızda pişirelim.(Benmari)Diğer tarafta küçük bir tencereye biraz su koyalım kaynatalım.Cezveye çikolatamızı atıp tencere içerisinde eritelim.P.şekerimizi ekleyip iyice karıştıralım.En son süt ile kıvamını çok az incelterek kekimizin üstüne dökelim.

AFİYET OLSUN...









4 yorum:

  1. enfes görünüyor kekiniz afiyetler olsun yiyenlere:))

    YanıtlaSil
  2. harika bir şekil ve nefis bir kek.ellerinize sağlık.bu arada sizi mimledim:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. hımmmm ilk tadan olarak yorum yapmak çokgüzel özeliklede o boncukları yemek:))) çok süperdi ellerine saglık canım benim çok güzeldi öptümmmmm...kocamann

    YanıtlaSil

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?