SADECE BEN...

Fotoğrafım
MERHABALAR. HOŞGELDİNİZ. Bir üstadın dediği gibi adım bu bahiste önemli değil... Güzel gözlerle bakalım ki herşey güzel olsun. Bizleri MELEKLER KORUSUN...

28 Ocak 2010 Perşembe

KAL ! DEME DEDİ....





Kal ! deme dedi.


Hiçbirşey diyemedim.


Kelimeler yardımıma koşamadılar.


Koşşalar dahi ağzımdan çıkacak en anlamlı söz ne olabilirki?


Evet sormalıydım.


Zaten canlı bir ceseti andıran duruşum,


Rüzgarın da etkisiyle kıstığım gözlerimden akan yaşlar,


Başımı eğmemek adına kendimle yaptığım mücadele,


Her zaman özenle taradığım saçlarımı,


Rüzgarın insafsızca savurması herşeyi açıklıyordu.


Bu yüzden sessizlik benim adıma yalvarıyordu o'na Kal diye.


Ellerimi yalvarırcasına son kez kaldırdım arkasından,


Tüm gücümü toplamıştım "Kal"demek için,


Ama diyemedim.


Son kez o'nu dinledim.


Ve dediğini yaptım.


Kal...demedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küçük bir tebessüm bırakmak istermisiniz?